domingo, diciembre 30, 2007

Ferran


Si ell no em contradiu, puc dir, i estic ben pagat de fer-ho, que Ferran Bono és amic meu. L'estime tant personalment com professional. L'admire en la seua tasca diària a El País -es pedrà un gran periodista-, mentre que la seua manera d'agafar-se la vida em provoca una certa enveja sana. Quan el divendres a última hora de la nit em comentaren que la vicepresidenta del Govern, María Teresa Fernández de la Vega, li havia oferit anar en les llistes del PSPV-PSOE per a les pròximes eleccions generals no vaig poder més que alegrar-me.

La meua alegria té voltes vessants. La primera personal. Crec en Ferran. Sé que ho farà bé. La seua independencia, des del progrés que ha mamat i ha conreat, l'ha demostrat dia a dia en la seua tasca profesional. Però també en la personal. És una persona culta, honesta, divertida, compromessa. Tenia ganes de més i li ha arribat en forna de reconeixement per part de la vicepresidenta.

La seua inclussió en la lista del PSPV ha despertat no poques miseries en el si del partit socialista, cainita en tantes ocassions. Pers als qui segueixen mostrant la seua fiambrera per demanar "qué hay de lo mio", la irrupció d'una cara nova que damunt ocupa un lloc d'eixida, el fitxatge de Ferran és com un intrusisme. Com si mantenir a noms com Joan Calabuig -aspirant a la secretaria general pels lermistes-, Ciprià Ciscar (que va reclamar no anar per darrere de Ferran 'pels seus mèrits') o l'ncombustible José Luis Ávalos no foren una altra mena d'intrusisme: el dels qui es dediquen a calfar els escons des de fa anys.

Els mateixos, els qui tenen un interesos per agafar-se a l'escó que amagen, han dit de Ferran que no arrosegarà vots -com si ells els portaren a grapats- o fins i tot li han tret el fet de que és fill d'Emèrit Bono. Demostren un desconeixment que espanta i que, malahuradament, demostra que no mereixen el lloc que tenen de no ser perque continuen governant les families ¿de mafiosos? que controlen el PSPV.

Un amic em telefonà al sendemà per mostrar la seua alegria pel fitxatge. "Cares noves", em va dir content i esperançat. És més que això. Són idees noves i ganes de dur-les a cap. Ferran no ens defraudarà als que confiarem en ell les pròximes elecciones. Ni es defraudarà ell mateix. No sé quans vots arrosegarà. El meu el té. Malgrat que això supose que també el tenen Císcar, Calabuig i Ábalos. Però val la pena. ¡Ànim, amic!

7 Comments:

Blogger Pinkerton said...

A mí, esta lista me recuerda el célebre cuento de Monterroso "Cuando despertó, el dinosaurio todavía estaba allí", al lado del hijo de Bono (Emèrit, no Franky), un joven Císcar, una cunera como Fernández de la Vega, y la mano alargada del que fue President del PSPV y dela Geenralitat, Joan Lerman, que parece volver por sus fueros y cargarse todo atisbo de renovación.

Una lista para ganar de 3 a 4 diputados.

Feliç 2008

11:51 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

No quiero ser aguafiestas, pero que un periodista se meta en política no va en contra del código deontológico?

4:53 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

con dos cojones, hombre, de periodista de prisa a las listas del psoe. Fuera caretas. Este tío (yo no tengo el gusto de conocerle) debe ser todo un "pofesional" con la imparcialidad, objetividad y todas esas cosas que se les suponen a los periodistas, aunque sean de prisa o de la cope.

8:30 p. m.  
Blogger Pinkerton said...

Cómo está el patio, total por que Prisa siempre ha salido beneficiada por el PSOE no debemos de dudar de la imparcialidad de nadie.

8:56 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Me alegro por el PSPV-PSOE, por él y por Emerit

2:31 p. m.  
Blogger Sr Azul said...

Hombre pues me alegro de que sea tu amigo, y si piensas que puede ser un buen diputado, pues mejor.

El problema no es que vayan "nuevos" y dejen de ir "viejos". El problema es que para ser diputado todo ciudadano tiene derecho y en el PSPV-PSOE todos tienen cabida, si representan a todos los que somos y estamos con estas ideas.

El problema es que mucho de "lo nuevo" trabaja, se esfuerza, por el partido, por dar a la sociedad un partido que represente las ideas de nuestros votantes; y el problema de "lo nuevo" es cómo llega a veces, no porque sea mala o buena la persona en cuestión, sino porque, a veces, se pueden cometer injusticias con gente que da su tiempo y su esfuerzo; muchos a cambio de nada, por sus ideas.

Yo espero que Ferrán nos represente y nos tenga en consideración, detras de él, sin duda, hay un gran partido, porque son grandes la gran mayoría depersonas que trabajan por sus ideas.

2:21 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Pues a mí me parece que tiene una cara de bobo...

4:51 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home