lunes, mayo 21, 2007

Rus, el ruc

Al alcalde de Xàtiva, el popular Alfonso Rus, el del Ferrari, le ha salido un grano en el culo. Seguro que anda buscando al responsable, pero mientras no lo encuentra (y ójala no sea nunca, porque este hombre tiene pinta de resolver sus problemas con una pieza de cemento en los pies) van surgiendo grabaciones de Rus en actos más o menos públicos, más o menos privados en los que demuestra su calaña. En el blog Rus: un alcalde sense escrupuls ya dieron cuenta hace unos días de la opinión sobre los músicos de la banda que tiene el alcalde (y la alta opinión que tiene de si mismo). Ahora llama burros a sus votantes.
I on no governem hi ha que crear la il.lusió de governar... i vosatros imagineu-se la il.lusió que vaig crear jo quan era alcalde, quan sóc alcalde de Xàtiva (encara no me n'he anat). Vaig dir, portaré la playa a Xàtiva..i s'ho van creure (rises). Si jo mane, porte la playa! I agarren i seu creuen tots... SERAN BURROS! I me van votar. I vosatros digueu, ací mos han guanyat per 32 vots. A mi van haver tres vegades que me van guanyar: una per 56, una altra per 20 i a la tercera se van morir els 20 i vaig guanyar... I VAIG GUANYAR!
La última frase, la de los 20 muertos causa escalofríos...

* Ruc: 1 m ZOOL Ase mascle. 2 adj i m i f fig Dit de la persona d'enteniment obtús, no gens intel·ligent.

2 Comments:

Blogger Alegria De La Huerta said...

Ja no és per aquest post en concret, però arriba un punt que ja no sé si llegir aquest bloc o no. És que em posa de mala llet tot el que llegeixo, perquè és molt fort que aquestes coses estiguin passant. Ho sento que segueixi sent tant happy flower i que no m'entri al cap que tot això puc passar, sense impunitat i aquesta censura que es veu d'una hora lluny.

9:01 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Lo peor es que tanto criticar la America's Cup y ahora nos sale Sevilla asegurando que sigue en 2009, un poquito incoherente esto no? o es que sois como el PP y con tal de arramblar un voto, lo que siga?

9:05 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home